Måndag

Idag har jag gjort alla mina punkter på listan i princip.
.
- Ätit frukost i soffan
- Duscha
- Hämta posten
- Sett på tv
- Druckit vitamintjosan
- sett mer på tv
- Bara sova som fattas, fast jag tog mig ju en tupplur nu på eftermiddagen.
Sitter o kikar på tv o det tjatas om detta val överallt. Är less på detta nu.. Det var fel som vann men vad kan vi göra? Det är ju som de är nu.. tyvärr!
.
Min förkylning håller på att ta knäcken på mig, jag är såå less på att snyta mig stup i kvarten nu. Suck! Borde finnas mirakel medicin för förkylningar, med tanke på att man kan bota viss del av cancer. Då borde man kunna bota en förkylning illa kvickt.
.
Blir hemma från jobbet i morgon o på onsdag med, är lika bra de..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback