Måndag morgon

Måndag morgon kom även den, fy tusan va trött jag var då jag skulle kliva upp. Sov typ 10 timmar inatt så jag tror det var de som var problemet, för mkt sömn.
.
Ska snart åka in och jobba, men jag börjar inte förren 11.45 och slutar 18.15. Ska kika på lite skor tänkte jag innan jag börjar, man hinner inte kolla så mkt på skor när man jobbar med det. Man säljer åt andra o vipps så hittar man en sko man vill ha men ingen storlek finns kvar.
.
Har börjat vela ang mina mobiler, vet inte om jag ska ha x10 eller x10 mini pro? Båda är ju skit bra men den ena har ju nått o den andra nått. Jag älskar tangentbordet på mini men jag älskar samtidigt hur fina korten blir på x10.. Baah vilket i-landsproblem man har alltså :P Gjorde jag dig besviken nu T? När jag börjar vela om vilken du kommer få :P haha..
.
Nej nu ska jag göra de sista o sen åka.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback