Lön

Ja idag kom den efterlängtade lönen in på kontot och med det så betyder det att en massa räkningar ska betalas.. Suck! Fattar inte att man inte kan få vara lycklig någon gång och slippa betala en massa tråkiga saker, tänk va himlans mkt pengar man skulle ha kvar då :P Det vore livet de!
Ja jag har alldeles nyss betalat räkningarna då, bara hyran kvar sen är de klart. Dock skönt att de blir lite över denna gång :)
.
I morgon ska jag ju som sagt sitta i fiskedamm på jobbet. Känns väl sådär men vad gör man inte?
.
Funderar på att gå ut i morgon men jag har inte bestämt mig än, får se vad jag känner för efter jobbet i morgon.
.
Fattar inte varför jag inte får någon tom rad då jag trycker enter? Då jag publicerar inläggen blir det bara en stor text.. Så irriterande! Någon som vet varför? Help me. Måste göra nått tecken på varje ställe där jag vill ha ett mellanrum så då blir det en punkt.
.
Nej nu ska jag ta och kika på tv, Se upp för dårarna går på 4:an. Sen ska jag nog försöka sova.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback