Fredag

Idag har det varit en rätt så späckad dag. For in till stan till kl 1 och där mötte jag upp Karro, vi gick på cafe petter och fikade, dock var de urusel service där... Så dit går ja inte o fikar mer, de är en sak som är säker. Medans vi satt där o fikade bestämde Karro att jag skulle följa med på bio ikväll o se Grown ups och äta med henne o mariah. Så när vi var klara med att fika åkte vi upp på ica o handlade mat o grejer för att baka en tårta till M som fyller år på söndag. Sen åkte vi ner på stan för att hämta min bil o sen hem till mig där det blev klädbyte o sen iväg hem till K. Där började vi genast att laga mat o baka tårta o begav oss ner till M i världens stress. Vi var i stan strax innan 6 och kastade i oss mat o tårta för att hinna ner till bion som började kl 7. Filmen var riktigt bra faktiskt, lite dålig "publik" bara, vi var väl typ 10 pers där men vad kan man förvänta sig en fredagskväll i Sollefteå? :P när vi sett filmen åkte vi hem till M och satt o snackade massa innan jag o K begav oss hemåt igen. Så jag kom väl hem för en timme sen o har hängt tvätt o kastat in en ny tvätt.. Kul de här med tvätt alltså.. Eller inte! Dötrisst. Min T har även lyckats ringa mig 2 gånger idag dock var inget att tillfällena bra, jag var mitt uppi nått båda gångerna så de blev bara ett par min båda gångerna.. Så typiskt när han väl kan ringa då har inte jag riktigt tid.. Jaja de löser väl sig de med. Ligger nerbäddad i sängen nu o ska sova, ska bli såå skönt för jag är riktigt trött efter dagens utflykter :) Godnatt på er.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback