.

Ja min söndag har varit riktigt skön, inte gjort just någonting. Var ju o käkade i Långsele med Karro Sofie Svenna o Mats, Sara o Oskar åkte till Sundsvall en snabbis så de blev inget med dom. Vi käkade pizza o surrade en massa, me like!
.
I morgon börjar jobbet igen, måndagar är pest. Man har hela veckan framför sig o de går segt tills tisdagkväll innan man fått veckan att rulla. Jaja that's life I guess.
.
Har inte direkt några planer alls denna vecka, ganska skönt faktiskt. Dock brukar det ju alltid bli en heldel iaf på något underligt vis, man blir helt fullbokad. Men det är skoj, skönt att ha nått att fokusera tankarna på.
.
Jag håller på att vänta ihjäl mig på T, jag fattar inte hur tiden kan gå så extremt långsamt? Önskar man kunde spola fram tiden lite, så jag kan få träffa min T nu.. Nu på engång, är så enormt trött på att vänta, hela detta år har varit en enda lång väntetid. 3 månader kvar, ursh va lång tid..
.
Nej nu ska jag fortsätta se på How I met your mother. Tjing



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback