.

Har varit på af idag med Malin och smidit lite planer. Vi ska dit igen på onsdag, ska bli jätte spännande! Längtar redan o det brukar man ju absolut inte göra om man ska dit i vanliga fall. Men denna gång tror o hoppas jag på att det blir super! Just nu slappar jag och Sara i soffan o ser på Bröstsim och gubbsjuka som går på 4:an. Har varit en väldig slapp kväll sedan jag kom hem från jobbet. Har världens i-landsproblem, jag kan inte bestämma mig vilka kängor jag ska köpa på jobbet haha. Vilka problem alltså! Skulle ju vilja ha båda men min plånbok har egentligen inte råd med nått par alls :-/ Börjar bli kallt och ruggit ute så de behövs lite varmare kläder och skor. Måste köpa ny vinterjacka också.. Suck.. Tänk om man hade obegränsat med pengar.. Får nog vänta med "vinterutrustningen" till nästa lön.. Suck! Nej nu ska Sara åka hem så då ska jag bädda ner mig i sängen och se på sista avsnittet på säsong 3 av Army wives..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback