Tisdag

Först av allt vill jag ge alla mina tankar och min beklagan till de anhöriga för vår tappra soldat K som tyvärr stupade.. Kan inte med ord beskriva hur ont det gör i hjärtat att höra det där, just det där som inte får ske!
Sen hoppas jag att dom yttligare 4 skadade blir återställda.
Det är så tragiskt allt sånt här, man tänker att det händer aldrig någon i ens närhet. Men det är så snabbt hänt så det finns inget man kan göra för att förhindra vissa saker..
.
Jag har T hemma hos mig och det är så obeskrivligt skönt att ha honom här bredvid mig när allt det där kommit upp. Lider med er andra som har sin andra hälft nere där, måste vara fruktansvärt för dom som ännu inte fått höra  något av sin soldat. Men inget samtal betyder ju bra nyheter men jag vet precis själv hur hispig jag hade varit om inte T varit hemma.. Hugga, är så lycklig av att ha honom här vid min sida just nu!
.
Vi har inte gjort så himla mkt medans han varit hemma, mest hälsat på folk o sen tagit de lugnt. Precis som det ska vara tycker jag!
I morgon ska vi till Svall o shoppa lite, vi behöver båda två nya vinterjackor, så det är det viktigaste att vi kommer hem med. Har sett några snygga på Intersport och Stadium, sen vill vi båda även på Carlings o kolla deras jackor.
.
Nej nu ska jag mysa ner mig med min älskling, ville bara uppdatera lite om vad som hänt sen sist.
Ha de så bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback