Sundsvall

Idag hade jag stängning och dagen har rullat på som bara den, så himla skönt! Vi fick in 26 kollin med skor så det har varit massa att göra hela tiden, det är så det ska vara.
.
I morgon ska jag o Shad till Sundsvall på nått Handels möte, börjar 9.30 o beräknas sluta vid 16 tiden. Sen ska jag och S göra staden, lite shopping tackar man aldrig nej till! ;) Ett måste är skopunkten, ska kika efter några kängor.
Vi kommer nog hem sent skulle jag tro, men de är det värt!
.
På onsdag efter jobbet så ska vi från Eurosko hem till Brittan o äta o dricka. Hon skulle fylla oss sa hon, haha. Det blir nog inga problem skulle jag tro :P Haha. Ska bli jätte skoj!
Enda problemet är väl hur man mår på torsdag när man ska jobba igen men de är smällar man får ta ibland, inte ofta vi gör nått tillsammans allihopa.
.
Nej nu ska jag fortsätta se på "Halv åtta hos mig" och sedan ska jag se "Biggest loser Sverige".
10 dagar kvar!! Cant wait!
Natti natti!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback