Söndag

Igår var vi ju hos Marcus på förfest o det var ju kul men sen då vi kom ner på krogen så dog de bara. Ville hem efter en halvtimme där men härdade ut så vi åkte väl hem kring halv 1. Fy så trisst de var där, lite folk o skit dålig musik..
.
Snart ska jag o Sara åka ner till stan o hämta hem kexet, den står i stan o väntar på att få komma hem till Helgum igen.
.
Idag blir de nog bara en lugn dag, ska in på affären i stan o handla lite bara sen hem o se på lite film tror jag minsann :) Det är ju söndag!


låter som en bra helg, bortsett från den tråkiga krogen!



Min helg har också varit fullpackad med barngrejs :)Har haft min brors flickor här hela helgen.

Nu har jag precis städat och håller på att tvätta. Så tänke unna ming en film senare och ett besök på gymmet :)



Jo det lär väl inte bli helt lätt bara för att dom kommer hem. men det fixar vi så småningom :)

Vart var han 2007 då?



Kram

2010-10-03 // 13:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback