Söndag

Helgen har verkligen gått i kompisars tecken, först blev de jobb till kl 3 igår och sedan hem o göra sig i ordning för att sedan åka ner med Karro till Sofie och spela massa spel o mysa. Jätte trevligt, de görs inte alls så ofta så som man skulle vilja.
.
Idag har jag spenderat dagen med min fru K, vi har dragit en runda på Dollar Store o käkat mat, även gjort ett försök till fudge. Fick nyss rapport om att det inte gått som vi ville, blev bara pannkaka rätt ut sagt. Vi får hitta på nått annat att baka en annan gång, haha.
Vi hittade lite rat på Dollar, som man alltid gör. Jag hittade bla 2 jätte söta te muggar och när jag kom hem så var självklart det ena fatet till ena koppen av på mitten. Det var väl klart som korvspad!
.
I morgon är det jobb igen som vanligt, Shad är ledig denna vecka så jag går på hennes schema ist. Ska bli såå skönt att sluta kl 4 på dagarna ist för kl 6 som vanligheten.
.
Har dragit en runda med snabeldraken ikväll med, de var välbehövligt kan jag säga. Borde egentligen tvätta också men de skjuter jag upp på några dagar, tills jag finner orken till det.
Börjar även vänja mig lite med att ha kort hår nu, är skoj att kunna fixa det lite olika från dag till dag. Även T lyckades kläcka ur sig att de var faktiskt ganska fint även fast de är kort, jag är imponerad! ;)
.
För övrigt saknar jag min T, dock är jag så van vid detta laget att jag är hemma själv så man funderar inte så mkt kring det längre. Tragiskt nog är jag van att vara hemma själv o klara mig själv. Det borde man ju inte vara väl? Men så ser situationen ut just nu, 1½ månad så blir det ändring på det. Ska bli skönt att få ihop en riktig vardag ihop igen, men de kommer vara konstigt att han inte åker iväg igen. Hehe.
.
Nej nu ska jag se på lite tv o sen sova, ska upp i ottan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback