Onsdag

Igår var ju jag o Shad i Sundsvall, mötet var såååå tråkigt! Tiden gick med snigelfart o jag är inge klokare idag än jag var igår morse. Värdelöst!
Vid 15.30 gick jag o Shad, vi for direkt ut till Birsta o shoppade loss, jag fyndade 2 par skor o betalade endast 449:- för 2 par skor!!! Och det var inte ens rea så det kan man kalla kap! Det var ett par bruna uggs o ett par svarta kängor, me like! Jag är helt nere i kängor, jag älskar dom!
Så hittade jag även 2 toppar och 1 munkjacka på Gina Tricot, så sköna allihop :)
Fann även en ny mössa, min förra jag hade har jag ju lyckas tappa bort, min älskade döskallemössa! Men jag hittade en ny döskalle mössa på Carlings så nu har jag räddat min vinter! ;) Haha
.
Jag var hemma strax efter kl 21 o var då helt död! Åkte ju hemifrån kl 7 på morgonen så det hade varit en lååång dag, jag däckade i sängen strax efter 22 o somnade nog påvägen ner till kudden. Vaknade vid 9 i morse o var utvilad, nästan 10 timmar sov jag inatt, välbehövligt med tanke på att jag kanske sov 6 timmar natten innan.
.
Just nu sitter jag o väntar på att min kära mor ska komma o hämta upp mig, hon ska skjutsa in mig till jobbet men innan jag börjar jobba så ska vi ta en fika på Westerlunds, mums!
Jag ska ju till Brittan på middag ikväll o dricka vin så ska Alf skjutsa hem mig, dom är ju bara för underbara! Så därav ska mamma skjutsa in mig så jag slipper lämna perssan i stan o inte kunna ta mig på jobbet i morgonbitti.
.
Nej nu ska jag fixa håret det sista o sen kommer mamma förhoppningsvis snart :)
Ha en bra dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback