Lördag

Gröten blev bränd o blev slängd, haha så mkt för att jag ska vara duktig :P Haha. Mamma skulle göra gröt till i morgonbitti ist så då får jag äntligen tomtegröt som smakar gott! :D Skrattade så jag trodde att jag skulle dö när jag kom till familjen i morse o skulle bjuda på bränd gröt som stank bränt som bara den, hahahha. Pappa har stått i eftermiddags o skrubbat o skrubbat min kastrull, den var kolsvart i botten. Haha ja jag får väl skylla på att jag fått mina matlagnings kunskaper av pappa, han gör nämligen potatismos till soppa. Haha!
.
Har varit på höstmarknaden idag då som sagt o hittade ingenting förutom munkar. Träffade just inge folk man kände heller men men de var mysigt att gå där med Sara iaf.
Var o hälsade på hos Isa Peter o Kev en sväng o fikade innan vi åkte hem igen.
Käkade tacos hos mamma o pappa o sen har jag o Sara myst här hemma hos mig, vi har sett på PS I love you, så underbar film. Tänk om hälften av all kärlek som finns i dessa filmer kunde finnas i verkligheten..
.
T ringde ikväll o efter ett tag bröts de som vanligt... God I miss him!! 5 dagar kvar nu, ska bli sååå skönt att få hem honom igen. Då ska vi ha massa myskvällar med film o täcket i soffan så vi kan burra ner oss. Det vet jag att han saknar så det har jag bestämt att vi ska göra :) Miss you babe!! Ps. I love you!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback