Klippt

Idag var jag till Style it och klippte mig, klippte kort. Är jätte ovant än så länge o jag känner mig som en pojke. Men så är det väl tills man vant sig och fixat det själv så det ser ut som man vill ha det :) Jag vet inte om jag tycker att jag passar i det eller om jag gillar det än, men de kommer väl.

.
T ringde nyss, sån lättnad att höra nått från honom. Saknar min babe så otroligt mkt redan och det har bara gått 3 dagar! Har iaf fått ett slutdatum att se fram emot, kommer vara 1000 gånger bättre än julafton!!
.
I morgon har vi spöklördag på stan, jag och Jea ska vara utklädda så kom och handla av dom snyggaste på hela stan ;) Hihi. Visst kommer vi vara de Jea? :D
.
Nej nu ska jag kura ner mig under en filt i soffan o bara dega hela kvällen. :)
Tjingeling.


Du passar jättebra i kort hår!

2010-10-29 // 21:36:16

Du passar så himla bra i kort hår, du kommer att trivas bättre när du har fått gjort iordning det själv å exprimenterat lite, det är det som är så kul med kort hår, du kan göra så mycket med så lite!! ;)



Jag vet faktiskt inte om vi kommer att vara dom snyggast men helt klart kommer vi att vara dom bästa!!



Vi syns i morgon, jag är där vid 9, kramen!

2010-10-29 // 23:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback