Hiskeligt fet

I morse började dagen inge bra, ringde Handels Af o Akassan, dom kopplade runt mig till varandra i 45 min o tillslut hade jag pratat med dom flesta flera gånger o dom blev irriterad på mig!! Jag som bara blev rund skickad, suck!
Åt frukost i bilen på vägen ner till stan, åkte direkt till Isa o vaktade Kev medans hon skjutsade Peter. Så när hon kom tillbaka gick vi ner på stan o uträttade lite ärenden sen gick vi på Af.. Största missen någonsin!
Kvinnan i receptionen säger "Ja endera är du väl hiskeligt fet eller så är du gravid, de är du väl?" Nej säger jag o hon pladdrar på som att inget hänt.. Snacka om att trycka ner mig! Tack så jävla mkt för att du slängde det rätt i ansiktet, att jag är hiskeligt fet, tack!!
.
Ja dagen blev förstörd där, ingenting är kul nu. Enda jag faktiskt går o funderar på är hur jag ska göra för att gå ner i vikt.. Jävla kärring!!!
.
Ähh nu ska jag se på någon film tror jag. Bye



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback