Fredag

Idag har min dag varit fullspäckad. Först så åkte jag ner till stan så jag var nere där vid halv 12, mötte upp Ann-louise Peter o min goding Kev utanför badhuset. Så badade Kev o Isa medans jag o Peter satt bredvid o kollade på, Kev är ju bara sååå söt. Älskar honom av mitt hela hjärta, en tung dag kan han fylla hela mig med glädje. Efter badet tog vi oss till Westerlunds där de inhandlades fika o sen hem till dom o fikade o pratade massa. Myspys. Klockan 14 mötte jag upp Karro på stan, vi fikade också o strosade runt i affärerna. Hon hittade massa bra saker till sin bebis :) Vid 16 tiden gick jag upp till Damien och var barnvakt i ca 1,5 timme. Han var så snäll så. Vid halv sju kom jag hem o slängde i mig lite mat. Sen har jag bara tagit de lugnt, sett på idol o annat skräp på tvn. Ska snart hoppa i sängen tror jag, världens gamling har jag blivit :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback