Back to reality

I morse åkte min T tillbaka igen, känns fruktansvärt men samtidigt underbart. Fruktansvärt för att det hänt så mkt hemskt den senaste tiden o underbart för att det är sista svängen. Men det är tufft nu, jag hade behövt ha honom hemma här med mig nu när de varit mkt här hemma.
Saknar Sesam så otroligt mkt, kom hem till en enormt tom lägenhet nu ikväll, jag är ju så van att alltid Sesam möter upp mig i dörren så fort jag kommer hem. Jag kollade runt när jag kom hem o riktigt kollade efter honom men fick konstatera att han var borta :( Min älskade kisse, hur ska jag någonsin kunna vänja mig vid att inte ha dig hos mig?
.
3 förluster på väldigt kort tid, Sesam Mormor o nu åkte T också... Det är bara för mkt just nu, varför ska allt ske samtidigt?
Önskar jag hade någon som jag kunde låna en hund av, att ha på nätterna, en hund att hämta upp efter jobbet o lämna av innan jobbet, de hade varit fantastiskt! Är alldeles på tok för tomt här...


Du kämpar väl gumman! Massor med styrkekramar till dej!

2010-10-27 // 23:15:56

Gumman du få nog låna julle :) puss puss

2010-10-27 // 23:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback