Änglar

Jag har förlorat 2 st älskade denna vecka, min Sesam och min Mormor..
Sesam somnade in i torsdags kväll o det var det jobbigaste jag någonsin varit med om, ingenting här hemma är sig likt utan honom, jag tror att jag ser honom i ögonvrån hela tiden, blir lika besviken varje gång då jag inser att han är ju faktiskt borta... Jag är fortfarande jätte ledsen o saknar honom enormt mkt, jag kommer nog aldrig riktigt vänja mig vid att inte ha honom svansandes runt benen så fort jag kliver innanför dörren, kliver upp ur sängen, går runt i lägenheten osv. Jag saknar honom så oändligt mkt, fattar inte att det behövde bli såhär, han var värd nått så mkt bättre! Min älskade Sesam, du ska veta att jag saknar dig enormt o älskar dig! Inget är detsamma utan dig, hoppas du har det bra i katthimlen <3
.
Min älskade mormor gick bort i morse, kring 5 tiden. Är riktigt tungt men samtidigt var det väl väntat på något vis, hon har det bättre nu. Hon behöver inte lida längre av att bara ligga rakt upp och ner.
Jag kommer så väl ihåg när jag var liten och var hos mormor o morfar, växthuset var ett ställe som jag var i ofta. Fråga mig inte varför för det vet jag inte, var väl nått speciellt att gå in där med endera mormor eller morfar.
.
Nu är dom båda i himlen, tillsammans igen. Så som dom ska vara, inte isär.
- Mormor, jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag är så ledsen att du lämnat oss här på jorden, men jag vet att du får det bättre uppe i himlen med morfar. Hälsa honom så mkt från mig, säg att jag saknar honom. Ta hand om varandra, det är nu ni igen. Jag kommer aldrig att glömma er. Vi ses igen om många år, vänta på oss där uppe. Vila i frid. <3
.
Saknar er... Puss o kram!


Tänker på dig vännen!

2010-10-27 // 09:32:28

Hoppas allt är bra vännen!

Kramar!

Michelle

2010-10-27 // 17:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback