Tisdag

I helgen var jag ju hos min underbara Linda i Umeå, vi var ut på lördagen o hade riktigt skoj! Sen söndagen spenderades mest liggandes framför tv/film, mysdag! Så skönt att umgås med L lite på tu man hand, de händer inte allt för ofta :)
Åkte hem igår (måndag morgon) kl 8 kom jag iväg från Umeå och var i Sollefteå strax innan 11, var snor halt mellan Övik och Sollefteå, skit drygt! Kunde max köra 70 så de kändes som en evighet att ta sig fram de 10 milen. Men fram kom jag och åkte direkt på jobbet, käkade lunch innan jag började kl 12 så jobbade jag till 18. Min säng har nog aldrig känts så skön som då, älskar den! :P
.
Idag har jag jobbat hela dagen, utförsäljningen har börjat. 20-70% på allt i hela butiken, har varit gaaaalet mkt folk idag. På lunchen racade jag upp till min älskade Kev, han fyller 1 år idag, min stora kille. Kan inte fatta att han funnits ett helt år, galet vad tiden går fort! Han fick iaf ett tält, massa kuddar o en låååång mjukis krokodil, fick höra att tältet var MYCKET populärt av Kev, han hade spenderat dagen där inne, även ätit välling där innan han skulle sova. Min älskade gokille!! <3
.
Är lite less på att man inte hinner göra så mkt efter jobbet, så drygt när man är hemma strax innan 7 på kvällarna o hinner inte göra nått innan man ska hoppa i sängen igen. Men men, jag vet ju att de är slut snart, slut o slut men om några månader. Så de är väl bara att bita ihop..
.
Nej nu ska jag strax slänga in mig o duschen o kika lite tv innan sängen kallar.
Saknar min T enormt mkt! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback