Söndag

Helgen har varit väldigt lugn, bara gjort precis de jag känt för då jag känt för det. Umgåtts med några kompisar o myst. Så bör alla helger se ut tycker jag!
.
Borde städa här hemma så jag ska se om jag inte kan få ett ryck o iaf dra damsugaren nått varv sen. Är ju så himla tråkigt men ack så mkt mer sällan jag måste städa sen älskade Sesam försvann. Förut behövde jag damsuga varannan dag om det inte skulle vara nå katthår men nu kan de gå typ 1-2 veckor o de enda som är är att de blir grusigt i hallen av skorna o lite damm. Det är jag inte van kan jag säga.
.
Saknar min Sesam oerhört mkt! Tror fortfarande att jag ser honom i ögonvrån hela tiden, bara idag har jag trott att han varit här 5 ggr.. Det sitter fortfarande i, min älskade lilla bebis.. Är så tomt utan dig, men det var för ditt eget bästa.. Hoppas jag iaf! Jag tror att du har det bättre uppe i katthimlen än du hade de på slutet här hemma, jag var aldrig hemma i princip o då jag väl var hemma så gick jag o sov i princip för att sen kliva upp o åka på jobbet igen. Miss you sweetie! <3
.
24



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback