Onsdag

Har i princip bara jobbat de senaste dagarna o åkt hem, ätit middag hos mamma o pappa o sen hem.
Köpte ett Nintendo Wii i måndags, fick det av min älskade T <3 Har faktiskt bara spelat på det första kvällen, har varit annat som jag prioriterat före.
Sara hjälpte mig att färga håret igår så nu ser jag inte flintis ut längre :D Haha.
.
På fredag slutar jag kl 14 o ska åka direkt upp till Umeå till min Linda, ska bli så skönt att komma iväg en sväng o framför allt att mysa med min L! Saknar henne massor. Blir där tills söndag så vi lär nog hitta på en massa skoj skulle jag tro. Eller iaf en massa slappa saker, haha.
.
Nej nu ska jag slänga i en till tvättmaskin så man har nått att ha på dig. Denna ständiga klädbrist. Baah!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback