Ledig

Äntligen är jag ledig lite, har jobbat idag med men bara till kl 2 så dagen har varit ganska ledig ändå. Så jäkla skönt!! Har varit kaotiskt på jobbet denna vecka, folk är som galna nu när det är utförsäljning. Det är kul men samtidigt skit jobbigt, det tar så mkt på en att flänga runt som en yr höna.
Vissa människor önskar man att dom inte ens kom in, så otroligt otrevliga o jobbiga att ha att göra med..
Nä tacka vet jag söndagar! Dock blir det ju jobb på söndagar framöver vid jul men just nu njuter jag av att min söndag i morgon inte består av något jobb.
.
Är ju farsdag i morgon o jag har hittat en bra present tycker jag, lite mer personlig till min älskade pappa :) Hoppas han kommer gilla den.
.
Nej nu ska jag dega vidare framför tvn o senare sova. Tjing.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback