Ledig

Har varit galet mkt att göra nu på jobbet de senaste dagarna o nu idag sa de bara pang. Vår regionschef o en chef i Norge kom till oss o hjälpte till med lite saker med utförsäljningen. Så siffror har snurrat runt i huvudet hela dagen, helt galet. Tillslut säger det bara stopp o då är det bara att ge upp, annars får man göra om allt igen sedan.
Jag o Shad ska nog ha en medalj som utför allt detta, ja nått stort som en Bahamas resa skulle inte sitta fel men cheferna verkade lite svårflörtade på den punken. haha.
.
För övrigt saknar jag min T massor, han är världens finaste! Längtar som en galning tills han kommer hem till mig igen, kommer vara konstigt att han inte ska åka iväg igen. Att han faktiskt ska vara hemma med mig hela tiden, då man inte jobbar. Kommer bli konstigt att anpassa sig efter honom igen, nu är man liksom van att ha hela det stooora täcket i sängen helt för sig själv, jag har blivit så bortskämd med det täcket så nu kan jag tycka att de är litet o inte alls får plats 2 under det. Haha. Kommer säkert knuffa ut han ur sängen med, brukar somna på min sida eller i mitten av sängen men vaknar ofta på hans sida, ja det kommer bli kul när jag far runt som en hellikopter i sängen o han blir vansinnig över att jag tar all plats! Kan riktigt se det framför mig :D
Eller som när vi kliver upp tillsammans på helgerna o sätter oss o äter frukost i soffan o ska välja vad vi ska se på tv medans, vi kommer aaaaaldrig överrens om det! Haha ja jag längtar till o med tills dess!
Men nått jag inte saknar är allt min kära T drar fram då han är hemma, jäkla skitunge! :P Blir så himla stökigt så fort han kliver innanför dörren, jag förstår inte, helt innerligt jag fattar inte hur han lyckas? Han får lägenheten att bli jätte stökig på bara någon dag, alla saker han drar fram. Jisses! :P Haha.
.
Nej nu ska jag njuta av min lediga kväll o sen i morgon ska jag till Isa o Kev och äta frukost o sen ska vi baka lussekatter, myspys! :)


haha :) ja visst har man vant sig vid vissa saker som man inte vill vänja sig bort vid! :)

dagens I-landsproblem helt enkelt :)



Men det ska bli gudaskönt att få hem dom även om det kommer kännas konstigt att dom inte åker igen!

Jag längtar också som en galning :)



Kram!

2010-11-25 // 09:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback