Kev

Det är en påfrestning som heter duga att sitta i denna situation som jag o många andra gör just nu, som vi gjort hela detta år. Det börjar äntligen lida mot sitt slut nu o jag kan inte med ord förklara den lättnad som kommer infinna sig då det hela är över!
En sak som jag är säker på är att jag hade aldrig klarat detta år utan min älskade Kev, hade jag inte haft honom hade jag nog brutit ihop totalt o gett upp. Han är min stora glöd, jag skulle göra precis vad som helst för honom. Förstår inte hur man kan älska en sån liten skrutt så himla mkt, när det inte ens är ens egen?! Min kärlek till honom är oändlig, finns inte ord som är nog starka att beskriva med. Tack älskade Kev för att jag får vara en del av ditt liv!
.
Sen är jag så otroligt glad över att jag o Ann-Louise har fått så bra kontakt, min storasyster is back! :) Me like!


Hej! De är köpta på Ahlbrekts Guld i Birsta :) Älskar dem! 50 kr för fyra muggar och 50 kr för russin- och mandelskålarna :)

2010-11-20 // 15:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback