Dag 9 - Min tro

Jag har nog ingen speciell tro, jag tror att de kanske finns nån där uppe i himlen men inte att de just ska vara gud. Jag tror att man kommer någonstans då man dör, att det inte blir svart o att allt försvinner. Man blir endera nått nytt som tex ett djur eller så fortsätter man leva med de folk man levt med under sitt liv, man väntar som in alla som man spenderat livet med. Det är nog vad jag tror, att min mormor o morfar väntar på oss där uppe, tills vi blir hela familjen samlad igen.
.
Sen tror jag på kärlek vid första ögonkastet, för när jag såg min T för första gången tänkte jag att "honom ska jag ha" o så blev det ju också :) Så det tror jag starkt på, att vid första synen på någon så kan det slå ner som en blixt i hjärtat.
.
.
.
För övrigt så är jag hemma o är sjuk idag, ont i magen som en tok, har spenderat massa tid på toan. Vet inte om de är nå magvirus eller om det är som jag misstänker, att jag blivit laktosallergiker... Måste ta o kolla upp det, de går inte att ha så fruktansvärt ont i magen mera nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback