Dag 7 - Min bästa vän

Min bästa vän är min Linda, vi har varit fast vid varandra sedan vi började umgås för flera år sedan. Jag vet att jag kan säga precis vad som helst till henne, det är inget som hon sprider vidare eller dömmer mig för. Hon är helt fantastisk, utan henne hade jag inte klarat mig. Linda har så stort hjärta, hon vill alla så väl o ibland kanske alldeles för mkt för henne själv. Kan inte med ord beskriva vad hon betyder för mig men jag håller henne väldigt hårt om hjärtat!
Älskar min Lunda! <3
.
.
T är även min bästa vän, han är min partner men samtidigt min bästa vän. Han pratar jag med om precis allting, kanske alldeles för mkt ibland. Han kanske inte bryr sig så mkt om mina nya skor osv :P
Älskar o saknar min T. <3


Du är så fin hjärtat, fick ju en tår i ögat. Jag saknar dig så jävla mycket. Längtar till jullov nu för då ska jag umgås med dig supermycket <3 Ska sno dig från T lite då och då. Du är det finaste som finns, är så glad att jag har dig.



Älskar dig! <3

2010-11-29 // 00:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback