Dag 5 - Vad är kärlek

För mig är kärlek då man riktigt känner hur det pirrar i magen och man blir alldeles varm i kroppen av att bara tänka på sin partner. När man håller handen så strålar kärleken mellan varandra.
Att man bara lyser upp i ett stort leende då man ser din andra hälft, så ska det vara.
För mig så ska inte kärlek tas för givet, det får bara inte vara så! Tar man varandra för givet så kan man lika gärna sluta där, man ska ALDRIG ta någon för givet. Det är som ett gift i mina ögon..
Kärlek behöver vårdas för att bestå.
.
Jag har verkligen insett vad kärlek är sedan jag o T träffades, vi har något alldeles unikt. Vi har haft så mkt olikheter mot varandra så ibland blir det bara kaos. Men vi har övervunnit allt o med tanke på att han är far away nu för andra gången så har vi verkligen visat vad vi båda går för. Jag tror att om vi klarat detta 2 (!!!!!!) gånger så kommer vi klara precis allt! Det vi gjort tillsammans har gjort oss så mkt starkare, starkare än vad många aldrig kommer att bli.
Älskar min T mer än vad ord kan beskriva! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback