Dag 1 - Om mig

Jag heter Anna Katarina och är 22 år, bor i Sollefteå i Västernorrland. Jag är född och uppvuxen ute i Helgum i Sollefteås kommun. Jag gick handel och administration på gymnasiet i 3 år.
2007 träffade jag min livs kärlek på krogen i stan o sen dess är det VI. 2007 var han även på utlandstjänst så det var ett tufft första år för mig.
.
Jag har bott i Spanien och jobbat där i nästan ett halvår, det var en fantastisk tid med massa sol o badande. Livet lekte!
Har även bott i Katrineholm och är nu tillbaka i kära Helgum igen.
.
Min största dröm har alltid varit att bli frisör men jag hade inte tillräckligt bra betyg i skolan för att komma in på den linjen. Nu har jag dock chansen att få den utbildningen gratis o velar fram o tillbaka.
.
Jag älskar skor o kläder, jag har ett enoooormt skoförråd! Kan ju bero på att jag jobbar på Eurosko, inte så lätt att inte köpa skor ska jag tala om!
Slalom är ett annat intresse som står mig varmt om hjärtat, inget kan ta känslan då man susar ner i backarna o känner vinden slå mot ansiktet så håret flyger. En väldigt bra aktivitet att nollställa allt man har i tankarna.
.
Jag är väldigt lycklig, jag har hittat min man o kunde inte ha det bättre. Vi är förlovade o har stora framtidsplaner. He's the one! Jag älskar känslan jag får i magen då jag ser honom, håller honom i handen eller sover bredvid honom. Im happy.
.
Jag är en mkt matglad människa som borde tänka efter lite mera på vad som slinker ner i magen. Jag borde träna men det är inget jag egentligen tycker om, jag tycker om så mkt andra saker. Hittar alltid något annat att göra än att just träna. Det kommer i perioder i mitt liv då jag kan tycka det är kul för stunden men sen tappar jag det igen.
.
.
Ja det var nog de jag kunde komma på om mig själv.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback