Begravning

Idag har släkten på mammas sida varit på begravning, min mormors begravning. Ursh jag gillar det verkligen inte, det gör ont i hela hjärtat.. Så sorgligt men ändå så himla vackert. Så tomt att vara hemma hos mormor o morfar då ingen av dom lever längre, ingenting är sig likt där längre.. Men nu är dom äntligen tillsammans igen.
.
Enda positiva med detta är att jag fått träffa mina kusiner som jag inte träffat på typ 8-10 år, jätte kul att se dom igen! :)
Hemskt att det ska behövas nått sånt här för att vi alla ska vara samlade. Men de blir ju lätt så när det är 100 mil i mellan oss.
.
Det är tydligen fullt ös på jobbet nu, var en annons i tidningen idag o de hade varit maaassa folk. Så i morgon bitti ska jag börja vid 8.30 redan till 18.15 så det kommer bli en låååång dag...! Ska iaf luncha med Johanna är det tänkt.
.
Saknar min T massor, hinner knappt höra nått alls från honom, jag jobbar ju till 18 i princip varje dag o då är kl halv 10 hos honom så då sover han oftast.. Så jäkla drygt!! Hade behövt honom här hemma idag mer än någonsin idag..
Bara att ha honom bredvid mig hade hjälp sååå mkt..
.
Nu - duscha - se lite på tv - sova.


Ja vi hade det helt underbart. Men tyvärr var han ju tvungen att åka tillbaka :(



Usch stackare:(:( Sådant är verkligen inte kul.. Känner med dig:(

Hoppas det känns lite bättre nu.



Kramar

2010-11-12 // 08:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback