Torsdag

Idag har jag hunnit med mycket måste jag säga, åkte in till stan så jag var där vid 10. Gick på Kläddax först och bytte ett plagg som jag köpt igår. Sedan åkte jag ner på stan och gick på jobbet och kikade runt lite och pratade med chefen, gick sedan på Lindex och köpte en body åt Kevin, med bamse på. Hur söt som helst!! Efter jag köpt den så gick jag på ett möte hos Personalstrategerna och det varade väl i ca 30 min. När det var klart så brummade jag först in på Konsum och köpte hårfärg och sedan hem till Malin. Där blev det klippning och sedan fick jag några jeans av henne, tack så jätte mkt gumman! <3 Sedan blev det raka spåret till Ann-Louise och Kevin, har gosat på honom hela eftermiddagen och haft det mysigt. Hämtade upp pappa kl 4 och då åkte vi hem, blev mat hos mamma o pappa, flygande jacob, skit gott! Fick med mig en matdosa hem, mums!
Så nu sitter jag här och hade tänkt färga håret ikväll men jag tror inte att jag kommer göra de.. Orkar nog inte om sanningen ska fram, haha. Får bli till veckan ist eller nu i helgen om jag kommer mig för.

Ikväll ska jag nog bara vara hemma och ta de lugnt, se lite Cougar Town kanske det blir. Helt underbar serie, så jävla kul alltså. Älskar den!

I morgon så ska jag in till stan igen, jobbar 12-16 och sedan är det bara att åka hem och så kommer T hem kring 17. Vi ska äta middag hos Patrik o Linda med Henke o Åsa vid 18 tror jag det var. Blir nog bra det, de ska bowla också men varken jag eller T var särskillt sugen på det så vi hoppar det och stannar hemma o bara tar det lugnt ist. Skönt måste jag erkänna!

Nej nu blir det nog lite mer té och mys i soffan. Tjing!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback