Tisdag

Har nu bott i Helgum i lite över en vecka, shit vad jag trivs bra! Längtar inte alls tillbaka till stan, enda gången man gör de är om man har nått ärende där nere men då får man lösa det på bästa vis :) Har fått i ordning de mesta här hemma, ska till Sundsvall i helgen med Linda och inhandla lite grejer. Ska bla köpa kakel, spottisar, lister och lite annat smått o gott. Ska bli så himla mysigt att bara åka iväg hon och jag, skönt att inte ha någon karl som tjatar och har sig på att man ska skynda sig o åka hem, haha.

Idag har jag planer på att inte göra någonting alls, tror jag bara ska ligga och kika på film och serier hela dagen, var evigheter sedan jag inte hade något alls att göra. Så detta ska bli såå skönt! :)
Nej nu ska jag slå på Luftslottet som sprängdes och se klart på den.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback