Onsdag

Idag har jag Linda och Karro varit ner på stan, först var jag på UM och fixade nya ppiller, ska äta ett par som heter yasmine ist. Har även hört om dom att man kan gå ner i vikt av dom så de håller jag stora tummar för!
Sedan strosade vi runt lite på stan och tog en fika. Mysigt.

Har nyss pratat med min T för första gången på "riktigt" på 3 dagar, kändes skönt. Så då fick jag en liten kick och dammsög här hemma, var välbehövligt kan jag säga. Var katthår och damråttor lite här och var, haha. Men nu så byter lilla hårbollen till sommarpäls skulle jag tro, han hårar nått förbaskat. Så nu är det väl "rent" i några timmar och sedan har han hårat ner igen, tröstlöst. Slängde även i en tvätt då jag licks höll på, så nu väntar väl bara de roliga.. hänga upp den.. SUCK! De är bland det tråkigaste jag vet, så förbannat tråkigt alltså!!

Min L ska även komma och umgås ikväll, ska bli skönt med lite K & L tid tillsammans, vi hinner inte med det allt för ofta nu för tiden, tyvärr. Men man får ta reda på den lilla tid som finns. Skönt att bara vara vi två och pladdra en massa skit, tror även det blir lite film :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback