Ny vecka

I helgen har det varit lugnt och skönt, i fredags då T kom hem så var vi först och handlade en sväng och sedan åkte vi hem och gjorde lite mat. Sedan gick vi över till Patrik & Linda och kollade på Let's dance. Så det var en väldigt lugn kväll.
Lördagen så klev jag o T upp och så hade Linda skickat ett sms och frågat om vi ville följa med ut på en skotertur, självklart ville vi det så vi gjorde lite frukost sen åkte T till långsele och tankade lite bensin i en dunk och handlade korv. När han kom tillbaka var det bara att åka, underbart väder och skönt att åka iväg en sväng. Var så himla mysigt! Måste absolut göras om.
Söndagen blev dock himla lung, min rygg tog massa stryk av skoteråkningen så jag blev helt stel. Ont som bara den, gick som en gammal tant hela dagen, tills vi åkte hem till mamma o pappa för att fira Sara. Gunilla och Steve kom så jag fick massage av Gunilla, hur jäkla skönt som helst! Blev som en ny människa igen men efter en stund var jag stel igen men det var skönt så länge det varade. Efter att vi varit där så åkte jag och T hem och intog soffläge resten av kvällen. Vi såg på film hela kvällen, började även titta på Alice i underlandet men bara en halvtimme in i filmen så var båda så himla trötta så vi gick och la oss och sov.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska nog kolla klart på Alice i underlandet men sedan vet jag faktiskt inte vad det blir. Ryggen känns lite bättre idag och jag sitter med spikmattan som jag lånade av mamma igår.
Funderar på om jag ska baka något men jag vet inte vad det skulle vara isf.. Tips?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback