Ledig

Idag har bara varit en slapp dag, har plockat lite här hemma och beundrat tvättmaskinen som äntligen kommit på plats här, ska nog köra en premiär-tur nu någon dag. Så himla skönt att jag äntligen kan tvätta mina kläder här hemma!
Karro kom hit en sväng idag, vi spelade Gin Rummy och snackade en massa. Sen gjorde jag lite käk och slog mig ner och tittade på Cougar Town, jag verkligen älskar den serien! =) Kring halv 7 så gick jag över till Linda och la i mer slingor i hennes hår och sen blev de mer kortspelande där, som vanligt. Hehe.


Så måste jag även säga: GRATTIS GRATTIS Jennie & Christer till er lilla dotter! Är såå himla glad för er skull och jätte nyfiken på det lilla knytet! =) Äntligen har den lilla krabaten kommit =D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback