Duffy

Idag har jag och Linda varit på stan och strosat runt lite, innan kl var 12 hade vi gjort allt vi skulle. Jag hittade lite kläder, 1 par skor och ett halsband. Måste bara lägga ut en bild på skorna, jag tycker dom är helt galet snygga, I love them! Märket är för övrigt Duffy, har inte hört så mkt av de märket så jag har inte en aning om hur kvaliten är men jag hoppas på de bästa! Var även tvungen att gå ner till storlek 38 för 39:orna var alldeles förstora och då menar jag STORA! Får hoppas på att dessa inte känns så himla små bara, är ju en sak att testa skor på affären men sen kan de kännas helt annorlunda hemma, så nu går jag runt i dom för att känna efter riktigt =)

Vet att det är en liten bild men de var den enda jag fann.




Nej nu ska jag greja på lite här hemma, finns alltid något att göra konstigt nog. =P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback