Dåligt

Har varit dåligt med uppdateringar nu på slutet men jag har inte så mkt att skriva om eller någon lust just nu. Men jag ska göra ett försök.


Har hänt en heldel sedan sist men jag kommer knappt ihåg hälften.. Var ut i helgen och hade riktigt roligt! Bra folk och härlig stämmning, mesta dels av tiden iaf :P
Så har jag varit "änka" i snart 2 veckor men på torsdag kommer T hem igen, äntligen!
I helgen på lördag ska vi ha inflyttningsfest, ska bli galet roligt.
Väntat på att vår efterlängtade soffa ska komma, men tydligen har dom inte ens ett papper på att den börjat tillverkas än.. Suck!
Har jobbat lite denna månad och det suger, vad ska man då leva på för pengar?
Grejat på lite här hemma som vanligt.
Träffat folk titt som tätt.
Bilen har blivit påställd så nu kan jag frakta mig vars jag vill.

Ja det är väl de som jag kommer ihåg just nu iaf.

I morgon så ska jag ut och äta, ska bli skit mysigt men samtidigt riktigt sorgligt måste jag erkänna. Inge kul att det är "slut" på det nu. Men vi kommer träffas ändå, hoppas jag.
Funderar på om jag ska hälsa på storasyster en sväng innan också och pussa på min älskade Kevin innan han somnar.
På onsdag ska jag och Karro in till stan, leta efter lite grejer till festen på lördag.
Torsdag så jobbar jag 11-16 som det ser ut nu. Så kommer min T <3
Fredag blir nog en väldigt lugn dag skulle jag kunna tro, blir mys!

Nej nu ska jag kura ner mig i soffan med min lilla hårboll som sover alldeles intill mig.


Och jo just de, har börjat räkna points idag med, ska ge detta ett ärligt försök nu, ska kämpa järnet!!!
http://katarinaelfgren.blogg.se/hemligt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback