Underbart väder.

Idag har det varit en kanon dag att vara ledig på, solen har lyst som aldrig förr. Mina armar och axlar är iaf röda så någon färg borde jag banne mig fått, jag har ju varit ute i stort sett hela dagen. Varit upp till mamma o pappa en sväng och skrivit ut lite bilder på deras superskrivare, haft besök av syster med familj, varit ute o gott med en vovve som älskade att bada, suttit ute i solen, slingat Saras hår och återigen suttit ute i solen. Helt wonderbar! Enda som saknades var min T, hade varit otroligt mkt mer wonderbar om jag haft honom vid min sida denna varma dag! Fast jag hade ju bara sett ut som en blekfis mot honom, han blir ju jätte brun på ett litet kick den lilla korven =P Haha.. Right honey?

I morgon så är det ju studenten och jag jobbar, ska försöka avvika någon timme med att börja jobba en timme tidigare. Hoppas de är lika fint väder i morgon så inte regnet öser ner på deras dag.

Nutriletten går bra men de är ett stort jäkla sug efter grillad majs, fattar inte hur man kan vara så sjuk sugen på en sån sak. Har varit det ända sedan dag 2 och nu är jag inne på dag 11 så de är ett tag jag gått och varit sugen på de. Söndag blir nog sista dagen jag kör rent med bara nutrilett sen ska jag introducera middag iaf. Blir skönt!

Nej nu ska jag fortsätta titta på Repmånad som går på 4:an.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback