Sundsvall

I helgen har det blivit lite flängande ändå, trotts min oplanerade helg. I fredagskväll så var jag bara hemma och tog det lugnt, kikade på tv och hade allmänt tråkigt. Så igår kring 16 tiden så bestämde jag mig för att följa med Henke och Åsa till Sundsvall på crousingen där, vi åkte hemifrån vid 20 och var väl inte framme förren kring 22.30, massa krångel på vägen. Först var de något knas med H:s tankkort, sen la stereon av först en gång och sedan ännu en gång. När vi väl var framme var det bara att tränga sig in på varvet och kika på alla fina bilar :) Kom hem strax efter kl 2.

Så nu ska jag till Sundsvall med Linda och hämta Jeanette. Så 2 ggr till sundsvall inom 24 timmar, bra skit, haha..

Nej nu kom min Linda så nu ska vi smida lite planer. Mwahhah^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback