Nedräkning

Idag har jag jobbat mellan 12.15-17.15, varit en rätt skön dag. Vi har fått en heldel på rea nu så ni måste komma in och fynda nu :) Det ska då minsann jag göra ;) Hihi.

Nu ikväll vid 20 så åt jag Linda Jennifer o en kompis till henne middag, vi tänkte grilla men de blev så sent så vi stekte ist, var minst lika gott. Men det är ju nått speciellt med grillning, bara själva grejen att maten har legat på en grill ger en speciell känsla. När vi ätit så kokade jag o L te/kaffe och nästan sprang upp på Idas rum och bänkade oss vid Super Mario på Wii, fy tusan vad roligt det är!! Jag och L blir som små barn som sitter o skriker och stressar upp oss för ingenting. Haha. Någon med svagt hjärta ska då verkligen inte spela det där, man har ju västa hjärtklappningen efter varje bana, haha men det är såå roligt!

Nu kan då verkligen nedräkningen börja, bara 3 dagar kvar så kommer äntligen min älskade T hem. Som jag längtar, ska bli så otroligt skönt!!! Jag får lååång helg, jag jobbar sista dagen denna vecka på onsdag sen är jag ledig hela helgen, så jobbar jag måndag några timmar sen är jag ledig en vecka, har tagit semester en vecka nu då T kommer hem. Ska bli så underbart, hoppas på bra väder så vi kan hitta på en massa skoj då han är hemma.

Är ju midsommar nu snart, har fått några inbjudningar hit o dit, vi har inte riktigt bokat någonting alls, vi ska bara ta det som de kommer och åka dit vi känner för just då. Känns skönt måste jag säga, att inte ha någonting bokat.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback