Midsommar

Nu har äntligen min T kommit hem o det hela började som en film. När jag såg att det var han som kom in genom dörren flög jag upp i hans famn, hur underbart som helst. Tårarna bara sprutade, var såå lycklig över att se honom!
Njuter varje sekund av att ha honom här hemma med mig. Big love!

Igår så var det T:s födelsedag, jag bakade tårta och fixade lite inför att folk skulle komma. Det kom lite kompisar och mina föräldrar lite senare på eftermiddagen. Det fikades och pratades en massa. Jag gav honom en kamera som han kan ha med sig på sin resa. Den är stötsäker, vattentät och kyltålig så den borde passa perfekt för honom.

Var ju midsommar för några dagar sedan, då åkte jag o T till Omsjö för att träffa hans släkt som campade där över hela midsommarhelgen, vi överraskade dom. Åkte bara dit och möttes av många glada miner, där blev det lite midsommar mat och dryck ;) Kring 5 tiden så åkte vi hem mot Helgum och gjorde oss redo för fest, kring halv 8 gick vi till Karro som stod för festen, mkt trevlig kväll var det där! :)

I veckan ska jag o T vara borta tisdag-torsdag och jag får inte veta vars vi ska, en överraskning. Me like! Blir spännande, har lite funderingar på vad det kan vara men han avslöjar inget så det ska bli jätte rolig att åka iväg bara han och jag. Min älskade T! <3

Idag så har vi inga planer alls, vi ska nog bara ta det lugnt och ta det som det kommer. Kanske åka in till stan en sväng sedan med den gamla sängen.
Har ju inte kunnat skriva nått här förut om det, men jag och Linda åkte till Sundsvall för några veckor sedan och jag handlade en helt ny säng, sååå stor och skönt. Älskar den, så himla fin! :)

Jobbar några timmar i morgon sen är jag ledig en vecka, ska bli himla skönt att kunna spendera massa tid med T.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback