Middag

Har jobbat till klockan 2 idag, tog inte ut någon lunch så åkte hem en halvtimme tidigare. Åkte direkt hem till Linda i Långsele och satt där och glodde lite på tv, så sitter jag nu hos pappa o mamma. Sara är kock idag, vi ska äta kyckling med curry. Dock blir de ingen sås för mig, äter ju bara kycklingen o grönsaker.

Ikväll blir det lugnt, har inga planer som helst då jag ska jobba några timmar i morgon mitt på dagen. Jag hade sett fram emot en lugn o skön helg men måste rycka ut några timmar så det är väl bara att tacka o ta emot..
Tror jag blir kvar här hemma hos mamma o pappa ett tag ikväll, eller iaf en liten stund. Har ju inget annat för mig hemma heller så de spelar väl ingen roll. Kommer komma hem till en katt som skriker så jag bara vill dö, han går mig på nerverna man bara vill vri nacken av honom.. Ja jag vet pappa, man ska vara snäll med djuren! ;) Men du ska höra honom på mornarna, man bli tooookig!! Haha.
1 hekto ifrån att ha gått ner 6 kilo, känns jävligt skönt måste jag säga. Är 8 hekto ifrån första delmålet, hoppas jag nått det tills min T kommer hem iaf, vore skönt!
Nej nu ska jag tjata på Sara om att jag är hungrig som en tok, har inte ätit mkt alls idag..
Ha en trevlig helg allihopa, det ska jag fortsöka ha, om de nu går..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback