Ledig

hemligt


I morgon är jag ledig och då ska jag få finbesök av syster Peter o älskade lilla Kevin. Längtar redan tills jag får snusa på honom! =D Mosters lilla gotroll!! Att man kan vara så förälskad i en sån liten krabat, much love!

Idag har dagen känts lång, har inte varit helt ok. Men det får väl lov att gå med sånna dagar med.
På fredag är det alla studenters efterlängtade dag, ska försöka hinna ner i parken och gratta Katta om jag inte jobbar. I hope not! Annars får jag åka dit sedan någon dag o gratta henne.

Resten utav denna kväll så blir det nog bara slappande i soffan, även hänga tvätt. Suck! Tråkigt som bara den men de är väl en sån sak som också måste göras, I guess..

16 dagar kvar..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback