>.<

Sitter just nu och väntar på att klockan ska bli lite mer så jag kan åka ner på jobbet, jobbar från kl 12 till endera 15 eller 16. Lär visa sig då jag kommer ner. Igår hade jag stängning och det var så himla lungt den sista timmen, är så mkt roligare då det är folk. Och för att inte tala om hur långsamt tiden går den sista timmen, man vill bara påbörja stängningsrutinerna och sedan stänga o gå hem.

När jag kommer hem idag måste jag ta fram dammsugaren och dra en repa här hemma, detta eviga katthår som hamnar överallt.. Men ack så söt han är min lilla Sesam!

Har iaf gått ner lite över 5 kilo nu och mer ska det bli, längtar tills jag kommer i mina favorit jeans igen då vet jag att jag är på god väg dit jag vill =)


hehe, ja den var ju så snygg, och billig ;) Du ska se tröjan jag fått av Q och bettan, den är grymt snygg! Också en Ed hardy, fast en svart :p

2010-06-15 // 22:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback