Sommar-onsdag

Igår var det en helt vanlig "sommar-onsdag", jobb och sedan bilbingo, me like! Fast det gick inge bra alls igår, var inte ens nära! Man kan ju bli tokig för mindre.. Det var jag och mina 2 Lindor, mkt trevligt. Linda T var ju nära jätte många gånger men ingenting där heller, för mig o Linda S gick det verkligen åt skogen. Man blir lika less varje gång man sitter där o blir tokig på att inte vinna så säger man att man aldrig mer ska åka dit men likt förbannat sitter man där nästa onsdag igen :P Haha. Men det är riktigt mysigt, avkopplande på något vis, även fast det kan bli lite stressigt ibland.

Idag har det varit en riktigt jäkla seg dag på jobbet, jag fattar inte vart folket är? Alla vill väl ha skor ;)
Linda sov här inatt med, iofs är väl det som vanligt. Det har blivit som en vana att hon sover här hemma hos mig på soffan, att jag vaknar och ser att hon ligger på soffan. Känns lite konstigt att hon inte kommer sova här inatt, haha. Vi har sett en heldel bra filmer på kvällarna den senaste tiden hon sovit här, i förrgår såg vi Dear John. Den var hur bra som helst! I love it! Väldigt sevärd, så de så. Igår så såg vi på I am Sam, också en väldigt bra film. Hela filmen var bara så vacker, men det räcker nog med att se den en gång. Rekomenderar de båda filmerna till alla som inte sett dom.
Ikväll så vet jag inte vad som händer, blir nog lugnt skulle jag tro. Kring 11 i morgon kommer Ann-Louise o min älskade lilla prins Kevin o hämtar upp mig. Vi ska upp till pappa o bada, får hoppas att det är bra väder bara! Annars så ska jag gosa på min lilla älskling så mkt jag bara kan, han är ju bara så himla go! Att man kan älska någon så liten så himla mkt! <3 Mosters älskling.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback