Salusand

Ja då har jag o Linda ställt in vår 70-80 tals fest pga bristande intresse, riktigt tråkigt! Är så svårt att ha en fest då man inte får något riktigt svar av folk om dom ska komma eller inte, man tappar sugen också. Nej blä.
Ist så verkar det bli så att jag och Lindas familj med släkt åker till Salusand i helgen, dom åker ner fre-sön och jag o Linda åker ner lör-sön. Så ska vi väl bara ligga på stranden o sola o bada. Ska njuta så mkt jag bara kan för sen på måndag går jag på heltid i 3 veckor då Shad ska ha semester. Får hoppas på att det blir bra väder till helgen iaf så att det är värt att åka ens, så det inte blir piss väder.
Stugorna ska kollas upp i morgon om det ens finns några kvar för igår fanns de bara 3 kvar o då har det ju ändå gått 2 dagar sen dess.
Annars vette tusan vad man ska göra om det skulle vara fullbokat där borta?! Men jag håller tummarna iaf, vore skönt att åka bort härifrån en sväng o komma bort från allt bara en liten sväng iaf.
.
I morgon börjar slutrean hos oss på Eurosko, finns massa bra skor nu för mkt bra priser. :) Har lagt undan 3 till mig själv, ja jag vet älskling! ;) Du kommer säga nått i stil med "men du har ju redan så mkt skor, vad ska du ha alla till? Du använder ju inte ens hälften, och så har du en skit stor låda i förrådet full med skor som du aldrig använder!" Men lilla gubben, jag är tjej och jag jobbar faktiskt på en skoaffär så vad kan du förvänta dig? ;) Haha.
.
Nej nu ska jag ta o göra mig redo för sängen, fast jag är inte ett dugg trött men de är så himla tråkigt att sitta uppe alldeles själv o inte ha någonting alls att göra.. Suck! Gonatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback