Planer

Har jobbat 12-17 idag o sen var det bara att bränna hem till Linda, kasta i sig en macka o sen åkte vi på bilbingon i Forsmo. Som vanligt vann jag inte ett piss, inte Maria heller min Linda den lilla grisen kammade hem 700 pix! ;) Stryk ska jäntan ha, haha.
.
Iaf så verkar det som att jag o L åker till Salusand redan på fredagkväll ist, liftar med hennes tre/fyr?-männing ner dit o klämmer in oss i Peder o Monicas stuga på madrasser. Ska bli såå skönt, bara det blir bra väder! Snälla vädergudar, jag har aldrig bett om nått men ge mig strålande sol hela helgen, please!! :P
.
I morgon jobbar jag 12-17 o sen har jag helg. Så himla skönt att ha 3 dagar lediga.
.
Nej nu ska jag göra mig klar för sängen o sova. Gonatt!


Hej Kattis.

Vad kul att du hittade mig på FS19 Anhörig sida!

Ja, det är verkligen jätte jobbigt! Nästan jobbigare än att lämna han första gången.

Tyvärr mötte jag inte upp han på Arlanda, vi kommer från Skåne och han fick ta flyget till Malmö och sen taxi där ifrån till Helsingborg. Så när han kom ut från taxin kastade jag mig i hans famn och vägrade släppa, jag grät och grät, tillsist sa J att vi kanske skulle gå upp i lägenheten och inte stå där vid porten och alla kollade konstigt på oss :P Haha



När kommer din sambo hem igen? I Augusti? Och hur länge har han varit nere sedan första leaven igen då?



Nu kommer 1000 frågor! Får nog lägga till dig på Facebook :)



Kramar Michelle

2010-07-22 // 22:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback