Mys

Idag har det varit en riktigt skön dag på jobbet, har haft att göra hela tiden så dagen har rullat på snabbt. Slutade kl 16 o sen for jag hem direkt o nu sitter jag här. Ska gå bort till Karro sen då hon kommit hem o så skulle hon bjuda på någon god pastasallad, så det ser jag fram emot :) Alltid skönt att slippa laga mat åt sig själv, då man är den enda som ska äta.. Så det ska bli mysigt, sen kommer L till Karro också så ska vi ut och åka lite båt. Ser ut att kunna bli en helt perfekt kväll, solen lyser o det är riktigt varmt! Underbart. Det är sånt här som gör Helgum underbart att bo i, att bara kunna dra ut ett gäng kompisar på skön o glassa runt i båten. Jag njuter som aldrig förr, sommaren är helt underbar. Det har varit kanon väder nu här hemma ett bra tag o jag klagar verkligen inte. Solen är fantastisk! Dock har jag sett att det verkar ska dra in regn över Sverige nu så jag vet inte hur länge till man kan njuta av vädret?! Men om det bara blir skit väder resten av sommaren så har jag iaf en liiiiiten bränna o har njutit massa i solen. Men självklart hoppas jag på mer av detta fina väder :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback