Hugga

Igår var vi ju ut ett gäng men vi åkte hem kl 12 pga lite jobbiga omständigheter ;) Sen när jag kommit hem o bäddat ner mig så börjar hela rummet snurra, känns  de som då jag blundar. Så det var bara att springa mellan toan o sovrummet några gånger innan jag kunde somna. Så i morse, vilken hemsk baksmälla! Sprang mellan toan o sovrummet i flera timmar och mådde pyton! Var nog de värsta jag varit med om hittils, helst galet! Nej fy och ursh, vid 11 tiden somnade jag om igen o vaknade 12.45 o fick en chock då jag såg hur mkt klockan var. Då mådde jag iaf bättre så jag masade mig ut i soffan o degade några timmar innan Sara kom o hälsade på.
.
I morgon så börjar jag jobba heltid, ska göra det i 3 veckor nu då Shad är på semester. Är riktigt avundsjuk på henne, tänk att ha 3 underbara lediga veckor såhär mitt i sommaren, vor såå skönt! Men men nu är det ju inte så så det är bara att bita ihop.
Jag har hittat ett sätt att kunna få tiden att verka helt okej och det är att den sista veckan jag jobbar för Shad så kommer äntligen min T hem, han kommer på torsdagen och fredagen är min sista dag innan jag tar ut en veckas semester för att spendera med min babe. Längtar!!
.
Nej nu ska jag leta fram kläder som jag ska ha på jobbet i morgon så jag slipper göra det kl 7 i morgonbitti..


Hejsan :)

Jag misstänker att du också har din pojkvän inom FM?

Vad är han nere som?



Ha det gott :)

2010-07-27 // 20:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback