Fest

Har precis duschat o valt ut vilka kläder jag ska ha ikväll så nu sitter jag och väntar på att åka till Långsele till min Linda, ska äta o göra i ordning mig där, myspys! Vi ska till Sofie ikväll som fyller år idag, kommer nog bli himla trevligt, hoppas jag iaf. Sen ska vi väl på krogen och dansa en massa som vanligt, är lite rädd bara att det kommer vara stekhett där inne.. Sist L hade varit ut hade det varit outhärligt så jag hoppas verkligen inte att de är så varmt ikväll där inne. Vi har dock inte löst än hur vi ska ta oss hem men det brukar ju lösa sig på något vis iaf hur som helst, de ordnar sig.
.
Idag är det ju Helgumrunt också men jag o Linda har varit servicebil med väldigt lite service måste jag säga :P Min älskade pappa cyklade runt på bra precis 2 timmar, helt galet! Det är ju trots allt 4,2 mil med en helmassa uppförsbackar o annat. Men jag är stolt över honom, min duktiga pappa!
Jag har cyklat runt 1 gång bara o det tog typ 5 timmar, helt galet mkt längre tid de tog. Haha.. Fast då var vi ju några styckna o stannade i princip på varje kontroll med :P
.
Nej nu ska jag packa ihop mina sista grejer o sen åka iväg.
Take care.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback