>.<

Idag har jag jobbat några timmar och sedan åkte jag hem till mamma o pappa o käkade korvstroganof, riktigt gott! Sedan åkte jag hem och hoppade in i Lindas bil och så åkte vi in till stan och gjorde några ärenden, vi avslutade vår färd med att köpa en glass, lovely! Har blivit helt galen i glass, visst har jag alltid älskat glass men jäklar alltså, nu är det extremt!! Jag skyller det på T som jämt ska köpa glass så fort han kan.. :P
Sitter just nu bara hemma o kikar på tv, väntar på att Linda ska trimma klart så vi kan spela Super Mario Wii :D Det är sååå kul!! Dom som inte har spelat det har verkligen missat något, det är ett måste att prova. Vi är som 2 små barn :D
Så hoppas jag att min andra Linda kommer efter att hon har slutat jobba o sover hos mig. Min älskade L, hon är det bästaste! <3
Adjö.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback