Bilbingo

Igår morse så åkte ju min T igen o som jag har fattat det så var flyget försenat ända till 4.15 nu idag på morgonen, hemskt att behöva vänta så himla länge! Stackarna! Antar att han kommit iväg nu iaf, fick nått sms vid 2 tiden inatt men sen har jag ingen aning.. Är iaf väldigt tomt här hemma redan, ursh..
.
Började ju även att jobba igår också, en veckas semester går alldeles för fort! Men jag ska ta en vecka till nästa gång T kommer hem så det är bara att kämpa på för det kommer vara värt det sedan.
När jag slutat jobba igår så åkte jag hem o slängde i min lite mat o sedan åkte jag o Linda till Forsmo och spelade bilbingo. Jag njöt varje sekund, är det något som betyder sommar så är det just bilbingo. Vi hade med oss lite fika och som vanligt så blir det en heldel fnitter. Jag vann 50 kr på rövaren så jag förlorade ju bara 30 kr igår :P Hehe.
.
Idag har jag stängning så jag börjar 13.15 o slutar 18.15, är inte taggad för det men det är ju sånt som man måste göra. Hehe.
.
Sen kommer min andra Linda och så ska vi laga någon mumsig mat och bara mysa resten av kvällen tror jag. Me like! <3
.
.
.
En bild sen från Grönalund som jag hittade precis.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback